Resultat

LC- cr bedömmning
på framridningen känndes det inte alls bra, han var seg och inget stämmde, men inne på framhoppningen känndes det mycket bättre, framförallt i slutet. Inne på banan blev han lite seg, men vi kom runt felfritt och en cr.
LB- Lag klass och LM klass
Kändes mycket bättre på framhoppningen och var bra framme för skänkeln. Men inne på banan gör jag största tabben och hinner inte få igång galoppen till första hindret så det river vi. Tar på mig det faktiskt, inte hans fel och han river nästan aldrig ( peppar peppar). Kommer runt resten av banan felfritt.

Banan i LB kändes ganska maxad och i den lilla pd så blev det lite trångt och med tanke på hur mycket det regnat så var det ganska blött... 

I LM kom jag totalt 1:a
Och klantiga jag glömmer även idag kavajen så snälla Allis lånade ut sin tröja :)
Alla som har bilder får gärna skicka dom till [email protected] :D


mer bilder kommer sen, måste plugga nu. Film finns om ni vill ha...?
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lägg upp film! :DD

2011-09-11 @ 18:44:44
Postat av: b

JA! bästa bloggen!!

2011-09-12 @ 15:28:23


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0