provridningar 2011

Lovade ju er en film från provridningar, så gjorde en film igårkväll. Dock försvann ljudet när jag laddade upp den på youtube........ så har preciiiis laddat upp den på videofyme isf...
hate it



Nr 1, var biddy (Fresco Swing Diamond), hehehe som vi sedan köpte. Helt underbar med det mesta om man frågar mig ;) Var faktiskt kärlek vid första ögonkastet haha!

Nr 2, en 4åring, imp holland. väldigt lite riden. För grön för min del.

Nr 3, En 4 åring, gått 1m clear round, dressyrstam, väldigt trevligt steg. Dock lite stor och tung. men vääldigt söt! Var inte ens aktuellt med köp för när vi kom dit så sa ägarna (stod på försäljningstall) att dom ville att han skulle säljas till någon som bara red dressyr.

Nr 4, Myycket trevlig 7 åring. Var dock lite orutinerad i hoppningen, otroligt välriden på marken, fint steg. Hade gått 110. Krävde verkligen sin ryttare. Hoppade mkt bra upp till metern sen så blev han jätte osäker

Nr 5. En 9 årig (?) valack, tävlad 120. Efter robin z, trevlig och rida, hoppade fint, lite spänd och tittig.

Sen så var vi och kollade på en till häst, men den glömde vi filma, väldigt synd faktiskt för de var väldigt nära att vi köpte den. Dock verkade ägarna väldigt oseriösa... så vi tvekade lite

Var ingen ide att kolla på någon mer, hade redan bestämt mig och det hade jag gjort från första början, ren flax att biddy fanns kvar efter så lång tid!
/ Caroline

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jättefina hästar du provred Caroline! Men du valde verkligen rätt, ni passar jättebra ihop och ni kommer kunna utveclas så mycket ihop. Hoppas vi ses snart! <3

2011-09-09 @ 19:45:54
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0