ojojoj

ojojoj vad jag har varit dålig på att uppdatera det senaste,  men jag har verkligen inte tid med något nu förtiden. Skolan tar så sjukt mycket tid så jag vet inte vad jag ska ta mig till... Denna veckan har varit kaos med mängder med prov osv... Aja
Igår var jag och red med skolan på gråbo, som vi gör varje onsdag. Jag lånade en av ridskolehästarna och guud vad jag fick jobba haha. Den satt så fast i höger sidan så jag vet inte vad. Gick väll hyfsat bra i traven men galoppen var ju hejkomochhjälpmig. När bommarna komfram sprang den på som bara den och vingligt var det också. Men efter lite arbete blev det bättre, inte alls så vingligt och sprang inte på så mycket mot bommarna. Men galoppen gick inte jätte bra haha. Jaja det var väldigt roligt iallafall och nyttigt att rida lite andra hästar också :D
/ emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad går du för linje? :)

2011-09-30 @ 10:15:15


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0