inte långt kvar!!!!!!!!!!!!!!!

Taggar redan för göteborg horseshow! Inte alls långt kvar :D
Har bokat biljett till lördag än så länge, men tanken är väll att jag ska gå tors kväll och fredag också!  På lördagen sitter jag me elisabeth (ponny och ryttare) men kommer va me alla andra goa också typ, träffar ju alltid sjukt många där som man känner. Verkligen årets höjdpunkt :D

Har redan börjat fundera på vad jag skall köpa på mässan hahaha, bäst att vara ute i god tid ;)

- Sjukt sugen på bruna pioneer


Nya stigbyglar, antingen sprenger eller soft up (svart-bruna), tycker att soft up är sjuukt snygga. Dock tycker jag sprenger stigbyglarna är mer bekväma.. hmmm

sen hittar man alltid massa små grejer, men de "stora" grejerna som kostar lite mer tycker jag är bäst att planera innan :)


när man ser den här bilden kan man ju inget annat än att längta!! :)

/ caroline

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hade ni svårt att övertala era föräldrar att köpa häst eller gick dom bara med på det? Nyfiken :D

2011-09-13 @ 05:27:41


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0