Dressyr träning

Dressyr tränade för Lisa idag, gud vad det var behövligt! Dressyren har gått så otroligt dåligt denna veckan så det finns inte! men idag bara allt släppte och gud vad skönt att få känna den känslan igen! Vet inte om det berodde på att jag bytte nosgrumma men det blir nog den låga nosgrimman på tävlingen endå haha....

Han gick bra i formen han var inte hård i munnen han var inte speciellt seg och han använde sina bakben bra gjorde bra ökningar och hade fin galopp. Jag red med sätet och drev inte i varje steg vilket jag har en ovana att göra... En sten släppte verkligen från mina axlar idag! Hoppas nu att det håller i sig!

Har tyvärr inga bilder på denna datorn...

/ Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0