caroline svarar

Hade ni svårt att övertala era föräldrar att köpa häst eller gick dom bara med på det?Nyfiken :D

Asså, för några årsedan var det ju otroligt svårt, då fick jag bara låna hem ponnys men nu när tiden gått och jag utvecklats och även mina föräldrar "växt" in i hästvärlden så var det inte så svårt. Det var lixom dax nu, vill ha nått eget som jag verkligen kan sattsa och jobba med och det ville mina föräldrar också så ja.. så fick de bli!
Ångrar verkligen inte min ponnytid, det är den tiden som gjort mig till den jag är. Utvecklades otroligt mycket genom att rida olika hästar, däremot kunde jag inte"klättra" i klasserna, typ komma upp till msv osv, eftersom jag hela tiden påbörjade ett nytt projekt från ruta 1 varje gång jag fick hem en ny och hade ingen ponny mer än ett år.

:)

/ caroline

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0