Sjuk

Känner mig lite sådär Halvdålig, inte jätte sjuk och inte heller helt frisk.. Så tackade helt enkelt nej när jobbet smsade mig imorse, fick frågan om att vara slöjdlärare haha! Helt sick..


Känner dock att det börjar gå utför med den här bloggen, funderar på att om jag ska fortsätta blogga så ska jag nog börja skriva lite om vad jag gör för övrigt också, inte bara hästar. Men självklart mest hästar då. För de känns lite enformigt..

Helgen har vart helt okej, tog det väldigt lugnt i fredags, klippte bland annat biddy. Blev fint, aldrig klippt innan:) fick ta halva benen för SEn börja hon slå och hoppa runt, kittlades antagligen där. Sen på lördagen var det party med min bästis Elisabeth ! Alltid lika roligt. SEn igår tränade jag. Shit vilken träning haha! Den va väldigt lärorik faktiskt och en del saker "kom till ytan". Börjat hitta hennes svaga punkter inom hoppningen osv.

/ Caroline


Kommentarer
Postat av: Heidi

det är på söndag :O

och det ska vara en ridskolehäst tror jag haha :D

det är någon från nääs som ska dit iaf!

2011-10-17 @ 15:08:33
URL: http://rathed.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0