varför denna eviga rubrik?

Förlåt för den kassa uppdateringen men jag har verkligen inte haft tid!

Idag kollade jag som sagt på tävlingarna på Partille rk. Alla Nääsare var riktigt duktiga och Lisa fixade hem ännu en fin placering haha :D

Åkte sedan till stallet, tömkörde Astan idag eftersom att alla sadlar är hemma för vi vågar inte längre ha dem i stallet... Men det var egentligen bara bra att han fick tömköras, han behöver det och han var riktigt duktig. Lite dum i ena galoppen men annars gick det bra. Gjorde mest lösgörande arbete så som öppnor och skänkelvikningar. Det är oftast det jag tränar mest på när vi tömkör, Astan tycker det är väldigt jobbigt med sådanna rörelser och då är det bra om jag inte sitter på utan att han får arbeta ordentligt med hjälp från marken istället för ryggen.

Nu sitter jag här, helt slut! Ska fixa lite bilder och fler inlägg!
/ Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0