typiskt

När vi var och provade sadlar i helgen fick vi bara med oss en av sadlarna hem - hoppsadeln. Dressyr sadeln blev kvar för de behövde stoppa om den. Men så ringer mamma till dem idag och frågar ifall de var klara med den så säger de att de tycker att vi ska prova ut en ny sadel, de tyckte inte att den låg tillräckligt bra, dom trodde att det skulle funka om man stoppade om sadeln lite,  men så blev det tyvärr inte. Så vi ska tillbaka dit efter tävlingen på Lördag igen. Synd för jag gillade den sadeln väldigt mycket och den var inte särskilt dyr. Får hoppas att vi hittar en lika bra eller kanske bättre om vi har tur!

Jag vill verkligen ha en dressyr sadel så jag kan "rida in" mig lite i den innan tävlingen nästa helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin blogg! :)

2011-08-18 @ 10:49:10
URL: http://snurraan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0