tidig morgon

EN riktigt FAIL dag!
min skola har ännu inte börjat, den börjar 1 sept, men ändå så tvingades jag gå upp super tidigt, typ vid halv 8 bara för att hovslan skulle vara i stallet vid 9. Och kvällen innan hade jag bestämt mig för att ta cykeln upp till stallet för att få lite motion. Så halv 9 inser jag att cykeln behöver pumpas, så funkar inte cykel fan pumpen och jag blir galen. Inser att jag får ta moppen ist för annars skulle  jag inte hinna. Så jag åker iväg, halvvägs inser jag att bensinen står på EMPTY, alltså den är helt slut..... Så jag smygkör till stallet för att vara så sparsam som möjligt. KOmmer dit, ser att Alla hästar är inne utom Biddy och en till, alltså har dom hunnit släppa ut henne först. Springer ner för klockan är över 9, så ringer mamma och säger att hovslagaren är sjuk, så ja blir skit arg för att jag behövde gå upp tidigt i onödan hahaha, lat är jag. Och uppepå det så kommer ridskolechefen och säger att Biddy hade lite brottom in i hagen så hon har lyckats ha sönder en stople i hagen, ja så då får jag springa ner med klubba, spett´och ny stolpe. Tänker att det här ALDRIG kommer gå men lyckas faktiskt ;) ibland blir man förvånad över ens krafter haha.
Och sen smyyyyygköra till Statoil och tanka och ja lyckades faktiskt komma dit konstigt nog haha!!
Sen sova i min underbara säng <3

det var min förmiddag det ;)

/ Caroline


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0