stallet strax

Skall snart bege mig upp till stallet, det är utb hoppning idag så ska försöka hinna rida innan den. Egentligen skulle jag vart med men i och med att hon stod hela förra veckan pga smäll huvudet och näsblod så är hon inte helt igång än.. Andrea (från ponnyochryttare.se) kommer med sin sadel så skall prova den på Biddy, behöver en ny sadel och hon har ganska svår rygg så det är jobbigt att hitta en sadel som passar.
Någon som har tips på en sadel som passar hästar med HÖG manke, rak och relativivt kort rygg ? hehe
KOmmer vara i stallet hela kvällen för skall kolla på clirren :)

/ caroline

Kommentarer
Postat av: allis

ÅH, så galet fin bild! Skulle jag lätt ha som foto på väggen! ;)

2011-08-11 @ 15:10:00
URL: http://allislindgren.blogg.se/
Postat av: stella

vet att min kompis ahr häst med liknande problem och hon har en santa cruz maximus, sadelprovaren sa att det var den enda ur santa cruz/pessoa/lippo som passade iaf :)

2011-08-11 @ 16:31:47
URL: http://dufina.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0