Sandra träning

Hoppträningen igår gick riktigt bra måste jag ändå säga. Han var inte riktigt så pigg som förra veckan men jag kunde lita betydligt mer på honom! Som jag tror att man ser på carros film så hade vi fyra räcken med ett galoppsprång imellan, sånna här övningar älskar både jag och Astan! Han blir riktigt pigg varenda gång!  Denna övning gjordes sedan om till en tre kombination. Det var lite långt för Astan men det gick bra ändå, speciellt när hindrerna blev lite högre för då vinner dom ju mer mark i spånget. Banan, kom lite fel på något hinder men helt perfekt på de flesta och det kändes väldigt bra!

Lite kort och dålig sammanfattning men denna veckan är bara katastrof! Måste bli ändring på detta nu innan jag avlider haha! Tur att jag har min fina Astan! ( Imon lovar jag grym uppdatering!)

/ Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0