resultat utbhoppning

80 cm

Han kändes bra på framridningen, dock tog det väldigt mycket längre tid än vad jag räknat med så det blev en väldigt lång skritt paus innan jag hoppade fram. Väl inne på banan kändes det rätt bra faktiskt, svängarna kändes som att dom blev väldigt "tvära" eller vad man ska säga. Men han var inte seg eller tittig vilket är väldigt bra!
En cr!

90 cm
Kändes väldigt bra på framhoppningen tog bara något språng eftersom han redan var igång. Inne på banan kändes han bra, fick dock ett stopp på 5:an efter de gick de jätte bra, han bjöd på hindrena och jag kunde lita på honom.
Så 4:a fel denna rundan.
Måste ändå säga att jag är väldigt nöjd! Han var inte tittig och gick bra fram för skänkeln och de är detta vi har jobbat mest med!
Film och bilder kommer imon!
kram Emma

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: det var så lite så! bilderna kommer upp på min blogg snart :D

2011-08-11 @ 09:39:45
URL: http://amandaliljevall.blogg.se/
Postat av: allis

äntligen en till läsvärd blogg!

MYYCKET BILDER VILL JAG SE ;D

2011-08-11 @ 15:08:19
URL: http://allislindgren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0