Resultat Herrljunga

L:C
Var fin på framridningen, kanske lite segare än vad jag ville men han lyssnade väldigt bra ändå. Inne på framhoppningen, herre jisses vilka fina språng haha räckte med att hoppa ett på varje så va jag nöjd.

Inne på banan var han jätte fin, dog inte som han har en tendens att göra ibland på tävlingar. Kanske att han blev lite seg på några hinder men vaknade till snabbt igen. I omhoppningen kan man väll säga att han räddade mig lite, svängen till andra hindret blev lite snävare än jag tänkt men han hoppar ändå tappar stigbygeln och nästa sväng blir även den snävare än planerat haha Dubbelnolla och VINNER! o gud min lille prins!
L:B
Nu var han trött det kände jag redan inne på framridningen så rider inte fram så mycket, Inne på framhoppningen får jag återigen samma underbara känsla som innan. 

På banan känner jag bara att han blir tröttare och tröttare, men han hoppar alla hinder utan att ens titta på dom! kommer helt fel på näst sista i omhoppningen stort språng tappartyglarna missar därmed den snävare svängen, hoppar sista hindret och dubbelnolla även denna klassen! 6:a slutade vi tror jag dock inte många tiondelar från placering. 

Är otroligt nöjd med denna dag! det är detta vi har strävat efter, att bara kunna ha hyfsat säkra nollor på denna nivån, säger inte att det släppt helt men det känns inte svårt när man kommer in på banan utan både jag och Astan går in med lite självförtroende och känner - vi klarar detta galant! såå skönt!
kan inte heller säga att det va de snyggaste rundorna vi gjort haha!
mer bilder kommer!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis :)

2011-08-21 @ 07:48:06
URL: http://ponnytavling.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0