Resultat Dressyr

Vart ska man börja...

Kan ju börja med att säga att det var riktigt pissväder! På Framridningen går han i hyfsat fin form men känns lite seg, men efter ett tag känns det faktiskt riktigt bra! Synd bara att jag då hade en kvart kvar tills det var min start så blir massa tid att bara rida runt typ. När vi är där man väntar på att det ska bli ens tur börjar det ös regna haha men han går riktigt fint ändå. Men väl inne på banan blir han jätte seg! Fattar inte varför han alltid ska bli det?

I vilket fall så tar vi oss igenom programet med bara två riktiga missar, den ena var helt och hållet mitt fel! Jag tyckte att det både kändes som och såg ut som att han fattade felgalopp så bröt av och fattade ny helt o hållet i onödan haha och sedan bröt han av för tidigt i samma galopp...
Fick i allafall 63.70 % och 2 utanför placering med inte särskilt mycket marginal.

I mitt lag red även Lisa och Lina och vi lyckas VINNA lag klassen. Även det andra laget gjorde grymt fina rundor måste jag säga! :)
Vill ni ha film ska det var många kommentarer! Några bilder kan ni få iallafall!
som sagt REGN!
Mer bilder kommer imon! 

/Emma

Kommentarer
Postat av: Tilde

Vad roligt att ni vann, Grattis! :)

2011-08-28 @ 02:34:54
URL: http://empirebroline.tumblr.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0