programträning

Idag var det programträning med dressyrlaget som sagt. Även första gången jag red i dressyr sadeln, kändes inte riktigt som att jag kom runt honom men jag antar att jag vänjer mig. Astan var lite trött från igår tror jag men han gick fint ändå. Måste säga att jag var väldigt nöjd med honom. Visst att jag hade velat ha något mer energi i steget men han gick fint ändå. Galoppen som vi haft sånna problem med är det som jag tycker känns bäst nu.

Nu är det bara att träna på! Ska antagligen träna för Lisa (värdens bästa dressyr tränare haha) i veckan! Det är alltid lika roligt!


bild från i våras

Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt snygg design! :D

2011-08-23 @ 20:39:01
URL: http://ryttartrion.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0