Planering

Idag torsdag: Ridning i pd, sen skritta ut en liten sväng. Jobba med att få ordentligt lösgjort och mjuk i sidorna.
Fredag: Hoppning, bana och lite titthinder. mamma hjälper mig:)
lördag: Rida ut
Söndag: tävling i Partille. Tävlingsdebuten och allt hehe. Hoppa 90-1 m :)

Anledningen till att jag hoppar så nära inpå söndag är för att hon råkade ut för en olycka för två veckor sen så har stått i några dagar men är helt bra nu och igång. Men kändes för tidigigt att hoppa innan fredag, så det fick bli som de blev denna gången.

Inte så många starter på söndag tror jag så blir att gå upp tidigt, håller tummarna för att vädret skall bli bra.
Idag när jas kommer till stallet ska ja fundera ut vilket scahbrak osv jag ska ha! Även fast det bara är en liten pluttävling så är det alltid lika kul ;)
:)

Och jag håller tummarna för alla i helgen som åker till SM idag, speciellt klara :d fast elvira också såklart!!! :)

/ caroline

Kommentarer
Postat av: Elvira-hästblogg

Fin blogg,allt bra? ;)

2011-08-11 @ 18:14:59
URL: http://jikassammy.blogg.se/
Postat av: maia

ni kom ju på ett bra namn på bloggen :)

&lycka till i partille, drulle ska också vara med hahaha:p

2011-08-11 @ 23:46:30
URL: http://maiahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0