hoppningen idag

Herregud jag vet inte ens vart jag ska börja, var helt underbart att hoppa henne idag, kan inte säga att det gick utmärkt för det gjorde de inte, hon var överallt och ingenstans mellan hindrena men själva sprången WOW säger jag bara, sån kraft i sprången och ändå känns det inte som om hon tar i.
Hoppade en liten bara började på 70 cm och höjde upp sen upp till 1 meter. Har aldrig hoppat en bana på en meter innan haha och kände att det kanske var dags att hoppa det nu innan söndag ;)
Så himla underbar häst har jag som verkligen inte ger upp, hon kämpar verkligen och gör allt jag ber henne om fast på sitt egna lilla sätt haha. Man kan ju inte lyda till 100 % tycker hon !! haha

Håller på och lägger in filmerna på datorn nu, ska se om ja hinner slänga upp någon idag :)
döm oss inte bara för första hoppningen på 2.5 vecka och hon är fortf oruttinerad:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0