Herregud precis innan jag åker till stalle...

img_2423 (MMS)

Herregud precis innan jag åker till stallet så läser jag på Facebook att det har vart inbrott i stallet och att cirka 16-17 skåp blivit uppbrutna. Kommer upp och får reda på att mitt skåp denna gången inte har blivit uppbrutit. Vid förra inbrottet var mitt skåp det ena som dom hade gått in i, som tur var blev ingenting stulet den gången. Vid detta inbrottet verkar det som att dom bara inriktat sig på sadlar... Fy vad läskigt. Är avspärrat i sadelnkammaren nu för en tekniker skall komma senare och säkra brottsplatsen.. Jag som hade tänkt fixa allt för imorgon i tid för en gångsskull haha. Aja får bli senare


Kommentarer
Postat av: Elin

i varberg har det också varit lite sadelstölder det senaste! :o

2011-08-14 @ 20:05:47
URL: http://eelliinnha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0