helt slut

Har precis varit o tränat,jag tror att om man tränar sig själv blir ridningen bättre. Inte just att man blir bättre på ridning kanske men att man orkar mer. Jag vill inte att det ska vara jag och min kondis som sätter stopp för min och Astans utveckling. Vad tror ni? är det viktigt att träna sig själv även om ridning inte är en så "fysikt krävande sport"  ( missförstå mig rätt med min "beskrivning" jag menar inte att ridning inte är jobbigt, eh ni fattar vad jag menar? )

Nervös är jag också för imon börjar jag i en helt ny skola med en helt ny klass jisses... ska försöka fixa några tidsinstälda till imon så ni har något att läsa

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vilket gymnasie och vilken linje ska du gå?:)

2011-08-22 @ 15:00:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0