dålig uppdatering från carolines sida

Sjukt dålig uppdatering från min sida idag, tur att emma vart så aktiv!!!
HAr inte kunnat blogga i princip med tanke på att jag inte ens vart hemma. VAknade hos min kille och åkte sen direkt till mammas jobb så att vi kunde åka och hämta våran prinsessa som stod på Åby. Efter det så åkte vi direkt hem och hämtade mitt kvitto till kungälv för att vi har lämnat in begagnade grejer som nu är sålda. Vi fick även med oss ett superfint innetäcke med oss hem, brun-beige rutigt och även en sadel som vi skulle prova, prestige - golden star. Sen åkte vi direkt upp till stallet och prova sadeln och kors i taket den passade! Skall rida imorgon i den också :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0