dagensridpass

Bästa ponnyn! Gud vad jag älskar honom helt sjukt!
Red som sagt igenom LB:1an och det gick väll ganska bra, skulle vilja ha en något högre form på honom men annars skötte han sig bra. Han har verkligen börjat bli pigg nu och det är riktigt roligt! Visst han är ingen ponny som står och stuttsar på stället och bara väntar på en chans att springa iväg, men han är sammarbetsvillig och har mycket egen bjudning, hoppas att de håller i sig! :)

Tänker dock inte sätta för höga förväntningar på mig själv och Astan inför helgen. Jag har absolut ingen aning om hur det kommer gå med tanke på att vi inte tävlat dressyr på evigheter.
Bild från dressyr km tror jag

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kul att ni har en blogg tilsammans, ha det bra tjejer! :D

2011-08-11 @ 22:28:36
URL: http://norrakullensstall.blogg.sen
Postat av: Johanna

Var ska du tävla någonstans? :O

2011-08-12 @ 00:09:15
URL: http://www.ponymuppen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0