dagensridpass Astan

Red som sagt ut idag, Skulle ha klättrat lite men ridskolehästarna gick i den hagen så det fick bli galoppträning på sjörundan istället. Tränade mycket galoppfattningar från skritt, korta galoppen och länga. Det gick faktiskt riktigt bra! Han var pigg och positiv hela ridpasset. 

Red i den nya hoppsadeln idag för första gången på "riktigt". I Galoppen fick jag jätte bra stöd för skänkeln, mycket bättre än den förra sadeln, men i traven däremot kände jag bara hur jag lutade mig framåt mer än vad jag brukar och att skänkeln inte låg riktigt bra... Men det var nog mest för att jag hade så långa läder haha stiglädrerna va så sega så kunde inte ändra dom så det blir nog mycket bättre imon!
// Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie

det såg jättefint ut och sadeln var riktigt snygg!



Kul att träffa dig :D

2011-08-15 @ 22:58:18
URL: http://norrakullensstall.blogg.sen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0