Årets tävlingar

Detta året har verkligen varit lyckat för mig och Astan när jag tänker efter lite, här är resultaten från de tävlingar jag mins.... 

Hittade ingen bild från första tävlingen, men har för mig att vi fick lite tidsfel i första klassen och i andra ett stopp och ett ner.
Ulricehamn
första klassen 2 stopp andra 0 fel och en fjärdeplacering L:D+5 x2 Mitt lag i gota blev även placerat-
Herrljunga
L:C 6:a L:B 2:a
Lorf
L:C 4 fel- rivning L:B vinst
Herrljunga
L:C Vinst L:B 0 fel

Grästorp - dressyr
L:C 2:a L:B kommer ej ihåg procenten
Mellerud-dressyr
Precis utanför placering om jag inte mins fel och laget vann!
lerumsmästerskapen
Dressyren-vinst
Hoppningen L:C (cr)- cr L:B - ett ner
Totalt: Vinst och lerumsmästare
Grästorp- dressyr
Laget Vinst! kommer ej ihåg min procent

Gäsene
L:C1 2:a L:B ej placering Laget för dagen 3:a Laget totalt 1:a!!

Ale-jennylund
L:C 6:e placering L:B 2 stopp och tidsfel
De va alla tävlingar jag kommer ihåg att vi varit med på, har säkert missat någon...
/Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0