kavaj

Något jag verkligen vill ha är en ny kavaj. Jag älskar båda mina kavajer, den svarta dressyr kavajen sitter verkligen som en smäck MEN när man har väst på sig så blr axlarna så himla fula! Köpte en annan av Lisa som sitter mycket bättre men fortfarande inte perfekt. Vill tävla med kavaj för jag tycker det är såååå mycket snyggare! Visst det är fint om man har en snygg tröja men kavaj slår allt!

här ser ni anledningen till att jag bara andvänder den i dressyren...
inte lika mycket med denna kavajen men fortfarande inte jätte snyggt...
så då är frågan vad man ska ha för kavaj, alla är så äckligt dyra så får väll se till att hitta en riktigt snygg som verkligen är värt de! Några förslag?
/ Emma

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0